Category Archives: Artykuły dla lekarzy

Jak zbudować wizerunek lekarza – eksperta

Jak się okazuje, nadal wielu lekarzy wciąż nie zdaje sobie sprawy z tego, jak ważna ich obecność w Internecie i nie przywiązują zbyt dużej wagi do budowania swojego profesjonalnego wizerunku. Tymczasem dla pacjentów, którzy szukają specjalisty, jego wizerunek jest kluczowy, ponieważ wpływa na podjęcie decyzji o ostatecznym wyborze. Zaniedbania ze strony lekarza dotyczące jego wizerunku…
Więcej

 

Nowa era pacjenta 2.0 – pacjent w gabinecie medycyny estetycznej

Powszechny dostęp do Internetu sprawił, że zmieniły się zachowania i nastawienie pacjentów, którzy są teraz dużo bardziej świadomi swoich potrzeb. Zazwyczaj przed przyjściem na wizytę sprawdzają w sieci, jak wygląda zabieg, któremu mają się poddać. Wybór najlepszego możliwego lekarza stał się dla nich bardzo ważny. Gabinety medycyny estetycznej, które nie nadążają za zmianą postaw i…
Więcej

 

Recepta na bezbłędne dotarcie do pacjenta

Większość gabinetów medycyny estetycznej ma swoją stronę internetową, jednak nie każda z nich wykorzystuje w pełni swój potencjał przyciągania pacjentów. Wynika to z faktu, że większość osób zajmujących się promocją placówki, nie zdaje sobie sprawy z tego, czego tak naprawdę pacjenci szukają w Internecie. Rozwój technologii i informatyzacja komunikacji zmieniły zasadniczo podejście Polaków do medycyny,…
Więcej

 

Jak opinie pacjentów budują wizerunek lekarza i gabinetu medycznego

Rekomendacje innych klientów dostępne w Internecie wywierają duży wpływ na wybór produktów i usług. Zjawisko to dotyczy również lekarzy, którzy nie zawsze są świadomi tego, jak ważne są opinie wystawiane im przez pacjentów. Prosperowanie gabinetów medycyny estetycznej często jest uzależnione od komentarzy zamieszczanych w Internecie. Niefrasobliwe traktowanie tematu opinii może niestety negatywnie wpływać na liczbę…
Więcej

 

Promocja gabinetu medycyny estetycznej – najbardziej opłacalne działania

Działania promocyjne podejmowane przez gabinet medycyny estetycznej mają na celu pozyskanie nowych pacjentów. Jednak aby ich pozyskać, najpierw trzeba do nich dotrzeć z odpowiednim przekazem marketingowym. Jakie działania promocyjne sprawdzają się najlepiej, które z nich są najbardziej opłacalne?     Strona internetowa Najdynamiczniej rozwijającym się medium reklamowym jest Internet. To podstawowe źródło informacji – to…
Więcej

 

Indywidualny plan terapeutyczny – podstawy medycyny estetycznej

Coraz większa liczba lekarzy zaczyna się interesować medycyną estetyczną. Rynek medycyny estetycznej w Polsce już w 2010 r. był szacowany na 5 mld USD rocznie, a dynamika jego wzrostu na 20%. Potencjał tego rynku jest ogromny i stąd rosnące zapotrzebowanie na lekarzy wykonujących zabiegi medycyny estetycznej.     Wiedza i oczekiwania pacjentów Pacjenci są coraz…
Więcej

 

Pozycjonowanie stron internetowych gabinetów medycznych

Pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach internetowych to działania mające na celu zwiększenie widoczności witryny w wynikach wyszukiwania. Jest to ciągły proces, który wymaga indywidualnej strategii, analizy i działań optymalizacyjnych, zarówno w serwisie, jak i poza nim. Aby skutecznie pozycjonować stronę internetową i zapewnić jej stabilne pozycje na wybrane frazy kluczowe, należy na bieżąco śledzić zmiany…
Więcej

 

Metody pielęgnacji skóry z trądzikiem różowatym – lek. med. Anna Krajewska

Trądzik różowaty (rosacea) jest przewlekłą, nawrotową, zapalną chorobą skóry o niejednolitej etiologii, dotyczącą środkowej części twarzy, charakteryzujący się obecnym rumieniem, teleangiektazjami, zmianami grudkowymi bądź krostkowymi. Dermatoza ta występuje z różną częstością w populacji – w granicach 1-10%, dotyczy osób dorosłych, a w szczególności kobiet.     lek. med. Anna Krajewska, Oddział Kliniczny Chorób Wewnętrznych, Dermatologii…
Więcej

 

OLLIE – najszersza oferta szkoleń w Polsce

2016 rok to wprowadzanie na polski rynek nowych szkoleń i utrzymywanie najnowocześniejszych standardów nauczania, . Nowe szkolenia to m.in. Laseroterapia z Plasmą IQ, laserami ND-YAG i Er-YAG, Ginekologia estetyczna, Lipotransfer.     Najszersza oferta szkoleń w Polsce W 2016 roku po raz kolejny OLLIE rozszerzyło ofertę szkoleniową. Nowe szkolenia obejmują wiedzę z zakresu zastosowań hydroksyapatytu…
Więcej

 

Jak zwiększyć liczbę pacjentów w gabinecie medycyny estetycznej

Obecnie usługi medyczne należą do najczęściej wyszukiwanych w Internecie, a hasło #lekarz systematycznie od dekady zyskuje coraz większą popularność. Każdego dnia Polacy poszukują w Internecie rozmaitych porad dotyczących swojego zdrowia, zbierają informacje na temat gabinetów i klinik wykonujących konkretne zabiegi, a także sprawdzają opinie na temat lekarzy. Co zrobić, aby osoby te dołączyły do grona…
Więcej