Szkolenia Marketing i Prawo dla lekarzy

NOWOŚĆ - Szkolenie "Etyczna promocja gabinetu medycznego i lojalizacja pacjentów w świetle przepisów prawa"

 

Praktyczne szkolenie z marketingu i prawa dla lekarzy, którzy:

  • prowadzą własny gabinet medyczny, np. gabinet medycyny estetycznej lub gabinet stomatologiczny
  • pracują w prywatnym gabinecie lub prywatnej klinice
  • planują zmianę profilu działalności gabinetu

Szkolenia dla lekarzy z marketingu i prawa medycznego

 

Warsztatowy charakter szkoleń

Szkolenia mają charakter warsztatowy i praktyczny, tak, aby przekazaną wiedzę każdy uczestnik szkolenia mógł zastosować w swoim gabinecie.

 

Program szkolenia

 

Część teoretyczna - Marketing

 

Koncepcja i plan promocji usług medycznych
  • czym jest promocja usług medycznych
  • jak wprowadzić nową usługę/zabieg do gabinetu medycznego
  • jak konstruować etyczne promocje

 

Pozyskiwanie i lojalizacja pacjentów
  • jak wyróżnić własny gabinet medyczny od innych gabinetów
  • czym kierują się pacjenci w wyborze lekarza lub gabinetu medycznego
  • działania niestandardowe w promocji gabinetów medycznych

 

Komunikacja lekarza z pacjentem
  • jak zbudować nić porozumienia z pacjentem
  • jak w sposób etyczny zachęcić pacjent do zabiegu
  • o czym mówić, a o czym nie pacjentowi

 

Reklama i jej efektywność
  • niestandardowe formy reklamy gabinetów medycznych
  • bezpłatne formy informowania pacjentów o gabinecie i lekarzu
  • budowanie marki własnej lekarza i gabinetu

 

Lekarz i zdrowie w internecie
  • jak zaprzyjaźnić się z pacjentem
  • zmiany w zakresie tworzenia i promocji stron internetowych
  • e-marketing, media społecznościowe a rekrutacja pacjenta

 

Szkolenia z prawa medycznego i etycznej promocji gabinetów medycznych

Część teoretyczna - Prawo

 

Promocja gabinetu w świetle prawa
  • legalne formy promocji
  • niedozwolona promocja
  • nieuczciwa konkurencja
  • odpowiedzialność prawna za reklamę niezgodną z prawem

 

Zgoda na zabieg oraz prowadzenie dokumentacji medycznej
  • właściwe przekazywanie informacji o zabiegu
  • przykłady prawidłowych i wadliwych zgód
  • zgoda w przypadku osoby niepełnoletniej
  • zmiany prawne w przedmiocie prowadzenia dokumentacji medycznej
  • odpowiedzialność lekarza za niewłaściwe prowadzoną dokumentację medyczną

 

Roszczenia pacjenta po wykonanym zabiegu
  • prawidłowa reakcja lekarza na roszczenia pacjenta
  • niepożądane działania lekarza względem pacjenta roszczeniowego
  • sposoby przeciwdziałania roszczeniom pacjentów
  • metody porozumienia się z roszczeniowym pacjentem

 

Ochrona prawna wizerunku lekarza
  • naruszenie wizerunku lekarza w internecie
  • dyskredytacja lekarza przez pacjenta lub innego lekarza
  • działania mające na celu ochronę wizerunku lekarza

 

Część praktyczna:
  • warsztaty

 

Czas trwania szkolenia
  • 6 godzin

 

Cena szkolenia
  • 449 PLN

 

Liczba punktów edukacyjnych:
  • 6 punktów

Szkolenia z marketingu i prawa medycznego dla lekarzy i stomatologów

Dlaczego warto wybrać szkolenie w OLLIE?

  • unikalna formuła – łącząca działania biznesowo-marketingowe dla gabinetów medycznych wraz z ich analizą pod kątem etyki zawodowej i zgodności z przepisami prawa
  • jedyne szkolenie na rynku, prowadzone jednocześnie przez 2 wykładowców-praktyków: dr n. prawnych Maciej Niezabitowski – prawnika specjalizujący się w prawie medycznym, który przez wiele lat pracował w izbie lekarskiej oraz Oliwia Bożek - trener biznesowo-marketingowy, organizujący zabiegi medyczne i pozyskujący pacjentów na zabiegi
  • bliski kontakt z wykładowcami - szkolenia prowadzone w małych kameralnych grupach do 15 osób
  • warsztatowa forma szkolenia – dużo przykładów praktycznych i ćwiczeń